Sunday 11 December 2011

welcome 12.12♥



Assalamualaikum 12.12 . terima kasih sebab  buat aku sedih dlm masa ni buat kali pertama . strt jam 00:00 airmata aku xhenti`2 keluar . ini serius . aku sedih xsma mcm 12.12.09-12.12.10 .
sbb tu 2thun lepas ak terllu happy sgt`2 smpai xigt benda . nd skrg hari`2 tu tlh mmbuat kenangn dan mmbri kesan y buruk buat ak . skrg ak sedih gila . sblm tu ak mmg prlukan kwn`2 :O ok . nak story nieee (kesat air mata dlu)
 
today genap 2tahun perknlan aku dgn mereka </3 aku just dpt knl mrka dlm 1 tahun 10 bulan cm gitu lah kot . skrg ak dh clash smua dgn mrka . jujur , ak cuba sedaya upya untk bncikn mrka tp prsan aku xkuat . mgkn dlm dri aku , aku msih perlu mrka lg tp aku harus kuat dlm mslah ni untk buktikan kpda  rkan`2 aku y aku boleh hdp tnpa dia ! aku akn kuat dn tunjuk kpd rkan2 aku . ! ak xmau bohong kwn2 ak lg y ak msih teringt2 pda mereka ! ak xmau aku dglarkan sbgai prempuan y lemah ! . aku xboleh nk lupa mereka dgn smudh itu  . even smpai sthun pn dah clash , aku ttp xdpt lupekn mereka . aku xsmudh y itu . friend , kmu thu kn sgla ttg ak ? ak dh byk story . jd harini jgk ak nk korg fhm :( firsty : elda,syikin,baybeeleyna,nieysha,irna,nadia,nadd,erin,dila,shahira and ols other -,,,-

bytheway , dlam setiap perkra , ada jugak perasaan syukur , happy , and blaablaa bcause hbgn dh putus . kitorg happy sbb ktorg xlah akan tambah rsa sakit hati lg bila berbaik .xla ada prsaan jles y kuat , xpayh nk jaga prsaan merka lg . skrg ak dh bbs dri couple nd hbgn dgn mrka :') 

hello ols . ak nk tnya knpe smpai skrg ak xleh nk lupa mrka ? sdgkan mrka dah sanasini dpt life baru . aku lapukk mcm niee lahh dri dulu .. ahueeeeeeeee >_, aku sedih sgt doe -,- jujur , skrg aku xde lgsg prsn jtuh cinta pda sesorg and lgsg xde hti dkt boy lain . sbb ak msih trigtkn dia . ak xleh nk lupa sgla . skrg aku cuma dpt kwn boy j lahh . tu pon ok jer la sbb dia baik , betol kan ? ak xmcm korg ? bila korg dh clsh dgn org tu korg dgn sgra dpt life bru ken ? oh . knp ak xmcm tu ? ak mmg mahal sllu pon (~~_~~)  serius eah , ak mmg xsuka kwn boy tp xthu knp smpai ak ada buat rltionshp tu haa , itu kn boy ? yeye . ttb ak boleh trma j dia jd kwn ak sbb dia baik laah . erhh . aku bila dh knl dgn firstlove to mmg aku setia laa . aku betol`2 stia . klau dia setia jugak kn best ken ? ntah la . ak pon xthu . hrp sgt mrka kn kmbli . biarlahh apa mrka nk ckap . ak mls da nk layn .  

nie text mereka time 12.12.10
AMBULANS dtg sbb 1 dunia CEMAS bla tau psl p'hbgn kita!
pas2 BOMBA plk tiba sbb..1 dunia ckp p'hbgn kita sehangat api!
tnpa diduga seorg ARKITEK dtg dn tnye cmne nk bina sbuah bngunan seUTUH phbgn kta..?
mka 'sy'(tukr gelran)  pun jwb..wlau jauh dmata,kamu(tukr glran y mereka bg)nyata ttap di hti 'sy'..
Kaulah yg PERTAMA n TERAKHIR. 'sy' arap xde prpshan yg akn berlku dantra kte..jgn ornh sskli tgglkn 'sy'.kerna 'sy' dsni sntiasa setia dgnmu.Lob u until i die!! Muachh3!!
 nak bagitahu je yang ayat dia tu mcm yeye je betol kan ? ok p/s ; klau xboleh jga diri kite xyah la nak smgt jnji2 bagaiii -,-
aku pon mls da nk story byk2 dkt korg sbb aku nk pendam je .  . mlm ni btl2 airmata ak kuar . nd trma ksih kpda kakmunyrah,Ciktikus,Dila and other sbb sudi tlg sjukkan diri aku mlm nie . 

-aku mmg pyah nk hepii skrg . klau hpi pon tu mgkin just FAKE . ak xprnh happy dgn ikhlas . sumpah ! bila bsma kwn , ak mhukan y terbaik . aku buat gmbra =___= aku klau syg mereka , mmg ak igt smpai bila`2 lahh sbb ak dh jnji , Ohh . rupanya mereka ada ego y tggi skrg . mrka uat mcm xnah knl . ok . just go on . ak xlah kish mna . . tp skrg jujur ak sush dh nk syg btl2 org bru dlm life aku . ok . setkat ni je lah kot y dpt aku story at korg . apa pun aku harap and nak tgk korang BAHAGIA je . aku doakan ;) and maaf teman sbb aku xleh nk tunjuk y aku bhgia dgn boyfie  sbb ak xmmpu nk ada boyfie .. ak thu kmu nk tgk ak gbra dgn boyfie mcm korg kan ? ok . ak xkish . sbb ak dh slsa dgn SINGLE aku skrg. sory genggg . ak  nk korg bhgia dlu . ok bye . muahh :((((((((((







apapon , masih ingat . happy birthdy untuk baybee leyna akuu . ily !!!! jgn tggl aku ehh :'(
 
12/12/1996


*okeeeggg :! dah bace tu pandai`2 lah kalau rjen pergi komen dkt bwah er . ok bye <3

No comments:

Post a Comment