Tuesday, 16 August 2011

Menangis Lagi --


Aku terluka
Ku sangka tak mungkin terjadi sekali lagi
Dulu kau kata
Tak mungkin aku kan kecewa
Hatiku akan kau jaga

Pernah ku sangka
Inilah cinta yang terindah dalam sejarah
Apakan daya aku yang menanti pelangi
Mengharap engkau yang pasti

Dan aku menangis lagi
Kecewa untuk sekian kalinya
Dan kisah cinta luar biasa
Habis seorang untuk semua
Kejam dirimu
Kejam dirimu

Aku kecewa pedih
Tak mungkin dapat kau faham sakitnya
Kata-katamu lah punca segala
Cinta kita kau persenda
Pergi kau pergi
Tinggalkan aku menangis...
Lagi...

Apakan daya
Aku si bodoh yang percaya kata-katamu
Puas di depan mata
Mungkin engkau lah pendusta
Bagimu hatiku tiada makna

Aku menangis lagi
Kecewa untuk sekian kalinya
Dan kisah cinta luar biasa
Habis seorang untuk semua
Apa lagi perlu ku rasa
Aku terlupa

Aku kecewa abadinya
Tak mungkin dapat kau faham sakitnya
Kata-katamu lah punca segala
Cinta kita kau persendakan
Pergi kau pergi
Tinggalkan aku
Biar aku sendiri

Luka aku terus meratapi
Luka-luka kecewa
Dan aku tahu.. ku tahu (Hatinya)
Dalam hatiku takkan bisa merubah segala-gala

Aku menangis.
Aku kecewa lagi untuk sekian kalinya
Dan cinta ini luar biasa
Habis seorang untuk semua
Apa lagi perlu ku rasa

Aku terluka
Aku kecewa
Tak mungkin kau kan faham sakitnya
Kerna kau lah punca segala
Cinta suci kau persia
Apa lagi tinggalkan aku
Biar aku menangis...
Lagi.....

Wednesday, 10 August 2011

LUAHAN SEORANG GURU YANG TERLUKA


selama 7bulan 10hari beliau telah mngjar kami namun sgguh kcewa perasaan nya pada hari ini oleh sikap bengis peljr 3Z . kebiadapan pljr2 3Z mnybabkn kesakitn kpd guru2 y mngjar dikelas 3Z  .
Haruskah sikap begini berlarutan atau perlu diperbetulkan ?? kpd smua pljr2 3Z     haruslah renung-renungkn
dan mesti mmperbetulkn keadaan ini supya kjyaan dpt menjnguk anda . Kesbran cg y mngjr kels 3Z terjejs wlaupun pd bulan RAMDHAN   oleh sbb sikap pljr 3Z itu sndri  .

apabila AHSAN  dipaksa oleh kwan2 clssmate supya meminta ampun lalu dgn hti y luhur AHSAN membuang keegoaannya untk meminta ampun drp CIKGU LATIF . slpas itu , raut wjah CIKGU LATIF dpt dgmbarkn oleh pljr2 3Z bhwa sorg guru itu tdk prnh mnyimpan dendm trhdap pljranya .. alngkh sedihnye , ditgh cgu mngjr pljr 3Z dgn serta merta beliau STOP  pngjrannya kerna ada mslh y bgtu licih .. seorg guru rela berkorbn untk pljrnye untk berjya tp adakh kite memhminye ??? kls 3Z adlah kls y terbaek and pihk skola mnghormti kerna 3Z adlah kls y terbaek and hrpan skolah untk berjya lebey cmerlng . ttp pljr 3Z tidk memhmi sgla pngrbnan guru2 ...

*pihak kami bgtu menyesl dn kesal atas kslpn y tlh dlkukn spnjg cgu2 mngjr kami . jd kmi mmnta maaf atas sgla kslhn y tlh dlkukan ... ~


CAPITAL : *HS*N
CAPITAL : cg LATIF 

 

Friday, 5 August 2011

TWIN ? ^^♥♥♥

 MUNYRAH NYRAH

hye . semalam sy ade knl dgn sorg ini budk cutez maa ..
dea skOla ?? SMK sultan sulaiman lah !! :) umor 17 . (bakal spm).

sbnrnye dh lame daa aku friend fb ngm dea . aku lah org y ADD dea . ak ADD dea sbb ak tgk dea cm okey je , lawa .. ahha !!

smsa jd friend ngm dea , dea main tgur2 akuu . so , ak okey je lahh .
(aku na berbaek ngm org , bertempat tahu ?) HIHI .

dea baek . bile sy onl je , dea salu maem komen2 stts saye and kdg2 dea anta chat ,
smlam ,, dea ade hantar chat , dea kate ''muke kite samelahh'' .
SEMALAM best textext dgn deaa . dea teman aku smlam ..
kalau dea ta teman . confm aku tdr awal . HAHa !
DEA TEMAN SEHINGGA AKU NGANTOK AND TERTIDUR .
wah ! bestlahh !!!

HAR HAR  HAR ! nakal nye .
then trus dea ajk buat RELATIONSHIP fb ? ak pom . nvm je lahh kan .
pdhl wktu tu ak tgh uat rltionship dgn scndel aku . hehe .
so , aku rela del rltionhp ngm scndel ak tu demi na buat ngm dea .
HU HUH HU .
dea baek . tu je na cakp . tataw g na gtaw ape . hihi !!!

NA TENGOK GAMBAR DEA KE ? KEJAP EKK .


C
    

          O
    

  M


               E

     
                              L




sayang awak lahh sayang !! ^^
goodluck !!


*kite just friend kan ? hoPE . org dluar sane jgn lahh dgki2 ..
MAAF kalau aku ambil dea dari kowrg. sory kpd y jeles tu ,,
kbyee :* muah !!!!!!

~ KAMI BUKAN PERAMPAS BERSIRI~

my gift .

hai . pagypagy lagi aku dh happy .
kakak ipar aku ade kasi hadiahh makeup makeup .
ni semua sempena birthdy aku aw .
wwah ! bermcm2 jens . aku suke , suke gylegyle ..
dapat lah buat raya 6t , hehe , comel sgt .
bermcm2 warne aku dpt , hihi
btw . tengkiu kakak . ileviu :* muah !!!!!!

na tgk gambr ? nanti lah aku upload ;)