Saturday 30 April 2011

.MISS BOBIEY!!

na tahu ta .. saya dengn BOBIEY satu kelas .. tapi skrg BOBIEY ta datang sekolah .. dea sakit .. dea xsihat !
dea kene CHICKEN POP dan terpaksa dikuarintin di rumah selama 1minggu lebey !
kesian BOBIEY  kan ?? haritu time rehat d skolah ,, BOBIEY trpaksa pulang rumh sbb sakit ,,
time dea na kluar kls dea say bye at akuu .. aduhh .. sayunye aku bile dea tggl kan aku ..
ak trs dudk diam2 dlm kls en airmata trs mnitis :'( ... .. saya harp BOBIEY dapat jage diri baik2 dan banyak2 kan reht dan makan ubat sekali ! ..  wlpon saya ngam dea just kwn but ,, saya ttp rsau ttg kshtan dea,,, hurm ..
sayaRINDU GYLEGYLE bobiey !!!!
na tahuu ta , malam aritu BOBIEY ade col . dea ajak saya msg ngm dea. dea ajk saya teman dea sbb dea bohsham .. pastu saya msj je la ngm dea.. dea kate , skrg hdp SIKSA !! (sbb chicken pop.).
adduhh . bile dea ckp cm tu ,, sdeh lagi sy dbtnye . BOBIEY saya sakitttt . saya risau deaa ..
:(:(:(:(
sya sygg dea sgtsgt . wlpon sy taw dea ade gurl laem but saya TIDAK kisahasl bhgia ~



No comments:

Post a Comment