Saturday 30 April 2011

COUSIN nakal TERSAYANGG

dengar sini .. ne kesah tentang cousin tersayang saye . dea nakal sangat2 .. kalau ape2 bende je. memg dea salu na menang . HAHA . dea nakaL! kenakln dea uhh mmbuatkan saya lebey mnyaygi dea ..
kalau ade papehall .. saya just STORY at dea sahaja .. tp dea suke je menyenyeh at saia .. cousin saya nee salu je uat kenekan saye smda dlm BLOG , FB dan depan2 ..dea salu je kacau BOBIEY saya . tp yg gylegyle.. HAHA .. STUPID ><
oh satu lagii ! cousin saye ni nme NASUHA . dea suke je berposing.. sikap posing dea uhh dea berjangkit dari saya lor. mybe ! ahhax .

tengok gbr2 kt bwah nihh .. penuh gbr dea..
tengok dea edit nihh .
cousin saia ann . awal2 pagi dea da dtg umah saia..dh la saia tgh tdor best2.. saya fkir dea dtg umh saia dea da mndi . pdhl TIDAK ponn ! HAHAH .. dea suke je gnggu saya .. tp saya xkesahh ! dea kann NAKAL ~
saya syag dew !
cousin saya muchukk!! HAHA ..
cousin saya ta kesahh ,.
luw ta mandi sthun ponn ,, ade ke dea kesahh ?? tak ann?? haha .. tgk kisah dea kat bwh uhh .


HAA ! it's mine ..
ceria jee tengok ann ??
pic ni cousin saya laa yang snap .


tengok cousin saia uh .. saya na posing ,, adeade je dea sebok blakang tuhh..
HAHA
kan saya da cakap , dea suke posing jugaa !







SUEHA HEBOH !
dea mmg suke berhebohh . nak nak dalam facebook & kampung . apeape hall jea , msti dea juga yang mahu tahuu dan dea suke heboh heboh . AHHA .
pic ni sbnrnye bajetbajet LAWA je uhh
(tp mmg lawa unn)ahhax.


tgk ! dia buat gedikkk !

No comments:

Post a Comment