Wednesday 9 November 2011

shopping

selamat malam ! hai  , tadi aku g shopping dgn parents aku . sedap sgt ! byk sgt barang2 yang aku belikan . kadang , kesian jgk dekat parents aku kena byr benda2 yang aku nak tuu . tp mereka xkisah ape yg aku nak . apebenda yang diminati aku , aku beli , baru puashaty ! jyeahhh .

mlam ni aku pergy shopping dekat *tutt . ~ tak leh tahu lahh , 6t anda menjeles . hahak . 
byk benda yang aku belikan seperti kasut -untuk gohek fixie- act nak beli kasut supra tapi tgk mcm tak sesuai j dgn ak . bila aku pakey *gaya macam boy .  ayah aku rilek j dgn ak tyme tu . tp xsmpai hati lah jgk nak beli . mahal gilaaaa :o . ayah aku ketwa jea tgk ak , then ak pergy la ajk parents g ksut yOu , so , ak bli lahh ksut dsitu . aku beli selipar ,, hill . aww . menrik gly kasut2 dsitu . sempt jgk ak beli 3jenis . 

tyme nk blek , ak ajk parents pegy kedai mkn . ouhchh ! dalam kedai tu aku nampak ANUAR YUSOH 2N2 . dea rilek j tgk aku , tp dea malumalu . ak dgn slumber j tgur diaa . hahakkkk .  *rupnya anuar pmlu ehh bila jmp dluar skola , ohh , bila dlm kwsn skola sllu j mmposkan akuu .. hm ! time tu  mmg lpar gyla la sbb mak ak xmasak today .. mak cakp , taktahu nk mask ape.alarhh , hahakk ,,,,, so pergy la mkn kdai lepk2.... lepstu balek laaaaaaaaa. jyeah ! happy !
shopping menggila ~~~~
TERIMA KASIH EMAK AYAH .
SAYANG BELIAU ;3 

No comments:

Post a Comment