Friday 4 November 2011

gohek


hye budies ! aku letih sgt mlm ni . why?
semalam aku tdur lewat , bangun pukul 3petang , 4petang aku kluar dengan 
nasuha , kawan kak nisah , kak nisah , adeq pikah , kak kirah , luqman f5 , faez , anissurahman and sorg budak techiek aku tak kenal (; 
beyehh .
aku keluar dari jam 4 petang until 7;30 malam baru smpai umah ! first pergi rumah kwan2 y lain dulu then , otw dlm perjlan go to stdium for watch race kereta . aku adlah org y pling lembap dan lambap sekli kayuh bskal . kesian dkt kaknisah duk tolok2 skmo ak nk v laju then mereka dgn y laen hraukn aku , so dia bawk diri masing2 dgn pecutnya . nasib baek luqman slow2 kn bskl dea . 

stbanya d stdium , berehat sekejap dgn kitkat ! 
then pergy ke pantai telukketapang pulak , lepak2 stu , posing2 stu . memang best la tp meletihkan .
oyeaa , tyme pulang pulak cuaca dah gelp . stbanya d atas jmbtan sultan mahmud , azan maghrib berkumandang , , aku sellu lggr lubang2 y ada dekt stu .  apemenda jln ahu ! 
kami bermai2 kayuh untk pulang krumah !! smpai j dkt rumah ak trus onl fb , mndi makan !
dan skrg onl blog pulok nk crte -,- haha .. dapadapa !!

k ahh . ngtk lok . nk mcg ngm cokelat acow japp. kbye !!!

No comments:

Post a Comment