Tuesday, 20 September 2011

SAKIT DOE !!!!

malam xd aku ke klnik jmpa dgn d0kt0r . . aku sakit , aku sakit mul0t ! dah xleh nak berckp ni wee !
na pergy sk0la maluu wehh . ni ke ujian y TUHAN na uji akuu ? mungkin mul0t aku jahat sgt k0t jd mcm ni !

ehh ,  
aku geram gyle ahh ngm cgu tu ! nape tetbe dea dtg cubit mul0t aku smsa dlm kem kelmren ah !
malu akuu ! malu gylee la ! aku xsalah p0m , ttb dea buat mcm tu !! rase n0k leps germ situlerr je mrem !!
dgn slumber dea dtg cubit mul0t aku then dea ckp aku mlwan dea ! ehh amende ni cgu !!!!
dlu memg saye tabikkk springg ahh ke cgu ngj0r , saye suke ngk cgu ngjr !
tp bile sy kene d cgu mren trs mood sye hilg untk bljr ngm cgu !!!! ehh sakit pelit mul0t aku ehh !
ke sbb cgu cubit , trusmul0t sye jd gnim ! eiii !!!!!!!!!!!! 
mulot rase cm tebak0r je , sumpah cgu !!!! saye syg ngt cgu . wlp0m sy dpt thu rmai y ngte dekt cgu , tp sy ttp backup cgu ! tp mrem sy da xleh tahan , 

balek sk0la kmren , bl0m tanggal lg bju sk0la , aku trs gtaw dekt mak aku y cgu uat mcm ni .
haa , ape y pelu mak aku buat , tpi y penting !!! mak ak wajib thu jgk ttg ank dea ke sek0lahh . , dah aku xsalah ttb dtg cubik ak ,, sakitnyeeeeatyyyy . tp sy ttp la syg cgu kan ,
sorysorysory , sye mnx mf dgn cgu , 6t sye na PMR , d0akan sye :D !! muah cgu ! il0veyou cigu!!!!!!

No comments:

Post a Comment