Monday 16 May 2011

AKu kesorangan

layan laa lagu ni sebelom bace tu oke :)
setiap 16/05 mesti aku gadoh ngm bobiey .. aku kurang suka trikh ni !:(
AKU JAHAT !
ini kesah bobiey ,. sejak 2,3 hari ni aku rasa seperti aku ade kehilangan orang yg tersyg aku.  knp harus jd sebegini .. ade aku buat salah kea? ye ! aku tahu .ak bkn pndai sgt jaga perasaan orang kan.. nak2 perasaan bobiey .ak sedih sebab ,mungkin ak akan khlgn bobiey . ak harap apa  benda yang buat aku sedih , sumetu takan terjadi !! ALHAMDULILLAH . sebab perhbgn aku dgn kakanis baik2 sahaja.. ak harp perhbgn ak dgn kak anis takan terjd sprt prhbgn ak dgn  bobiey . ak syg gyle bobiey tp smpai hati bobiey wt cmni kt ak. ak byk fkr ngtve. skrg nak exam. aduh.. gelisah betol aku ;'( !
DISEKOLAH > biasanya aku ade bawak coklat dan aku bagi pda kengkawn clssmte ak. dan biasnya bobiey org first dpt cklat tu tp skrg .. bile ak bwk coklt. bobiey dh xhrau. ak sdeh.. dan harini swktu ak nk bg coklt pade dea. dea baling je. dea tanak trme. yela. spe la ak kan . aku memg tak pndai jg prsan org pm shgga bobiey jd cmnie :( . skrg bila ak mnghmpri bobiey , bobiey lari jee.. tp dlu ta cmni pm :(!
kenpe ek harus jd sebegini!!! k la. aku sala .. aku sala ! dh byk kli ak lukakan hati bobiey . dulu , dulu , dulu dan sekarang !!!!!! sbnrnye ak taw bobiey ade sft ngtve pda ak . tp aku sengaja nk bg dea skty.. ! aku hate diri aku :( !!! dah lame prhbgn ak dgn bobiey.. syg nye !!
dan skrg mgkin ak akn khlgn kwan ksyg.. name leyna . ak sdeh bila dea xlayn ak dan mybe jgak ak ad buat salah pada dea. k la. leyna ! kalau qa ade wt salahpada ko , qa mnta maff sgtsgt :(
BOBIEY !! tadi wktu d skolh .. bobiey xlayn saya. eii. ak ase sdeh sgtsgt. k la biey .  zatul mnx maff sgtsgt pada bobiey . zatul sayang bobiey !! muazxch3 ! skrg zatul sdia untk tolong bobiey dalam kerja kss ! zatul JANJI !!!!!!!
smua da TAK MAHU layan aku. aku tade sesape lagii d sekolah :( !! aku memang SINGLE !!!! sedih nye ak tak macm korg cume .. you oll the best !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku rasa bobiey tahu yang aku STILL sayang dea.. tapii ?? dan sejk bulan ni bobiey salu je rapt ngm ak.. tu mmbuatkan ak sayg dea ..
I LOVE YOU BOBIEY !!! FRIEND !! KAK ANIS !!!



gambar nie kenangan aku dengan BOBIEY .
sayang boebiey !!
12/12/2009 - 10/5/2011


No comments:

Post a Comment